piątek, 10 marca 2017
Marketing sieciowy w "klasycznej" firmie.
Marketing sieciowy funkcjonuje w Polsce od ponad 25 lat. Na świecie pierwsze biznesy tego typu datuje się na początek XX wieku. Mimo tego, iż jest to sprawdzony model budowania biznesu w dalszym ciągu nie jest doceniany przez przedsiębiorców.
Często traktują oni marketing sieciowy jak jakąś "piramidkę" i coś nielegalnego. I nie ma się co dziwić takim reakcjom. Marketing sieciowy tak jak z resztą biznes klasyczny, przyciąga oprócz tych solidnych i uczciwych ludzi również tych nieuczciwych. I to oni robią złą robotę, dzięki której tysiące osób postrzega tą branżę negatywnie.
Jednak czas płynie, nic nie pozostaje takim jak było i wszytko podlega zmianom. 25 lat to czas na tyle długi by wyłonili się liderzy branży marketingu sieciowego na których można liczyć. Osoby, z którymi można współpracować i wspólnie odnieść sukces.
W krótkim wideo przedstawiam mój sposób postrzegania biznesu marketingu sieciowego. Mówię również o tym w jaki sposób może on być wdrożony w działania biznesów "klasycznych".
Zapraszam do dyskusji i pozostawienia swojego komentarza.
Pozdrawiam
Michał Miłkowski
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz