wtorek, 10 marca 2015

10 punktów, które pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów dzięki blogowi.

Blog jest miejscem gdzie możesz podzielić się z całym światem (tym wirtualnym) swoimi myślami, tym co robisz lub tym co ciekawego widziałeś lub o czym słyszałeś. Blog jest również miejscem, w którym możesz znaleźć bratnią duszę, z którą da radę zrobić dobry interes. Znajdziesz ludzi z którymi wspólnie zrobicie dobry biznes.

Zaznaczam dobry ponieważ cały czas dążymy do tego by każdemu z nas opłaciło się to co robimy na co dzień lub co chcemy dopiero robić. Np. moim marzeniem jest taki biznes dzięki któremu będę miał czas dla swojej rodziny i będę miał środki (pieniądze) by żyć spokojne w rzeczywistości kapitalizmu.

Poniżej zamieściłem 10 punktów dzięki którym twój blog przyciągnie do ciebie właśnie tych ludzi, o których przed chwilą czytałeś.


Blogowanie - 10 punktów efektywnego blogowania.
  1. Jakość - chęć pomocy czytającemu bloga. Dostarczenie wartości, która przyciągnie czytelnika. Treści, które są unikalne, które są nasze - Google to lubi i to pozycjonuje. Piszemy codziennie i robimy się coraz lepsi w tym co robimy.
  2. Treści na długi czas - by treść pracuje na lata, takie treści które się nie dezaktualizują. W każdej niszy coś takiego jest. Np w przypadku rozwoju osobistego niezmienne są tematy o podświadomości, o myśleniu. To powoduje ruch na blogu teraz, za rok, za 5 lat.
  3. Język potoczny - o wiele lepiej czyta się treści napisane językiem potocznym, takim jaki używamy na co dzień. To nie może być nudne. Dodatkowo - bloki tekstu jak najkrótsze.
  4. Promocja - wpisem na blogu dzielimy się na FB, Twiter, Lin. Jak to robić? Na FB napisać to co jest na blogu i wstawić link do bloga. Na blogu napisać treść, wstawić filmik z YT, wstawić komentarze i dopiero tym dzielić się na FB. Poza tym blog musi być przygotowany pod kontem marketingowym. Formularz kontaktowy obowiązkowo - tworzenie listy.
  5. Komentowanie na innych blogach - wartościowy komentarz, imię nazwisko, email, link do www, link do bloga.
  6. Odnoszenie do innych artykułów na innym blogu. Większa wartość dla ludzi. Google nas pozycjonują - PING to lubi.
  7. Relacja z innymi autorami. Budowanie relacji. Wspominać treści, komentować, linkować. Prośba do autorów innych blogów o udostępnienie treści. Ale od razu nie licz na jakieś cuda - najpierw daj coś od siebie.
  8. Blogowanie na cudzych blogach - zapytanie, czy nasze treści możesz postawić na kogoś blogu z linkiem do naszego bloga.
  9. Buduj listę - lista to ludzie, ludzie to zespół,zespół to siła.
  10. Systematyczność i konsekwencja - nic nie dzieje się od razu.
Równowaga - aby coś zyskać trzeba coś dać z siebie (pkt. 1,5,6,7,8,9).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw tutaj kontakt do siebie ...

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *